Julebord på Bore Samfunnshus. 11-13 November 2022

Publisert av Tor Henriksen den 29.08.22. Oppdatert 07.10.22.

Region Sør- Julebord på Bore Samfunnshus. 11-13 November 2022

Velkommen til årets julebord for Region sør, som også i år blir ved Bore Sammfunshus på Klepp.

Vi ønsker å kunne tilby dere en julebordfeiring sammen med fine bobilfolk. God musikk, danseplass og super julestemning. Julemiddagen blir ett valg mellom pinnekjøtt eller kalkun middag.

Litt informasjon:

• Kr. 850,- pr.pers ink strøm, parkering, Bore suppe, gløgg, julemiddag og dessert.
  • Innkjøring fredag 11.november etter kl 12:00.
  • Det vil bli servert Bore suppe og gløgg fredag kveld kl 19:00. Suppen består av erter, kjøtt og grønnsaker. Husk skje, tallerken og gløgg kopp. Det serveres ikke i papptallerken.
  • Salg av årets julebord lotteri. Pris pr åre/lodd er 100kr.
  • På hver lotteri åre er det 10 vinnersjanser.
  • Lørdag blir julemiddag servert kl 19:00, samt riskrem og kake til dessert.
  • Vi har disponibelt ett ekstra rom nede i kjelleren hvor dere kan oppholde dere hele helgen.
  • Musikk spilles av Armand Olsen fra Vennesla.
  • Der er tilgang til toalett tømming.

Påmeldings frist: 22.10.22 Da ønsker jeg at dere sender en mail eller melding til Cecilie Riskjell på tlf: 48253554, mail adr: cecilie.riskjell@icloud.com

Her ønsker jeg en oversikt over hvor mange påmeldte dere blir, deres navn, telefonnummer, registreringsnummer på Bobilen, medlemsnummer og valg av middag. Pinnekjøtt eller kalkun. Julemiddagen inneholder IKKE gluten eller laktose.

Lite eksempel: 2 pers, Kjetil og Cecilie Riskjell tlf: 482 53 554. Reg nr: RL41673, medl. 012345, 1 pinnekjøtt, 1 kalkun.

Viss det er andre spesifikasjoner som bør tas hensyn til så er det fint om dette nevnes i melding eller i mailen. F.eks Handicap parkering. Da ordner vi parkering nærmest mulig inngangen for dere.

Betalings frist: 31.10.22 Betaling gjøres til konto.nr: 3335.22.21606 Vær vennlig å betal innen fristen: 31.10.22. Kr 850-, per pers. Husk å merk betalingen med deres NB medlems nummer.

Vi har en Facebook gruppe som vi håper dere vil bli med i. Her vil det komme masse oppdateringer. Facebook gruppen heter: Bobil julebord 2022. Region Sør.

Vi har hjertestarter som skal henges godt synlig ved hovedinngangen. Julebord vertene har rødt ID-bånd rundt halsen og VERTSKAP skilt synlig i bobilen.

Vel møtt og hjertelig hilsen årets julebord verter: Leif Arild og Erna, Oddbjørn og Anne, Kåre og Haldis, Kjetil og Cecilie.