Ny flott medlemsavtale camping

Publisert av Tor Henriksen den 02.06.21.

Mat, kultur og opplevelser er viktig for mange nordmenn som drar på utenlands ferie og nå som flere drar på norgesferie er det gode muligheter for å benytte sjansen å gjøre det i Norge også.

I Bjerkreim kommune ca 45 km nord for Egersund og ikke langt unna Gloppedalsura, Europas største steinrøys og i flott natur med mange andre severdigheter i området finner man Veen Gardscamping. som er et flott sted for slike opplevelser.

Veen Gard har nå nytt vertskap som ønsker å sette sitt preg på plassen og har renovert resepsjon, sanitærbygg og satser på drop in besøkende/turister.

De har utleiehytter og oppstillingsplasser for bobil og campingvogner og er i utgangspunktet åpne hele året, men vintertid kan det være litt begrensninger.

Plassen driver gardsbutikk med lokale varer, det er flere typer dyr på gården.

Stedet har lang strandlinje fine oppstillingsplasser og mulighet for fiske, kanoturer, fotturer, sykkelturer, o.s.v.

Les mer på: https://veengard.no/ og Veen Gardscamping | Facebook

Til medlemmer av Norsk Bobilforening gis 10% rabatt på overnatting og medlemmene må selv be om rabatten og fremlegge medlemskort.

Besøksadresse: Gloppedalsvegen 1661, 4389 Vikeså   GPS: N 58.74462, E 6.21644

Se avtale klikk på binders under.

Veen Gardscamping.pdf