Nye nettsider

Publisert av Tor Henriksen den 17.10.19. Oppdatert 31.10.19.

Som en ser og det har hvert opplyst litt om, er at NB har fått nye nettsider.

Det som ikke er så godt opplyst om er at helt uten forvarsel forsvant de gamle sidene. Heldigvis var arbeidet med de nye sidene begynt, men mye stod igjen å overføre til disse sidene. Derfor går det nok litt før alt er som ønskelig.

Web Redaktørene i regionene trenger litt bruk og opplæring for å legge inn nytt stoff og man håper å kunne finne igjen mer av det gamle stoffet som forsvant og få forumet opp igjen.

Så med litt tålmodighet blir dette en forandring til det bedre og via nettsiden kan en få artikler/meldinger tilgjengelig både via Gnist og facebook.

En kan lese mer om Gnist her: http://bobilforeningen.no/punkt_05/

Så må alle medlemmene melde tilbake om hva en bør publisere på disse sidene og om forumet kommer opp igjen benytte det. For ingen ting blir bedre enn det brukerne gjør det til.

Vi ser frem til at dette kommer på plass og blir til nytte både for NB og medlemmene.

Skriv gjerne inn kommentarer i "boksen" under. Sammen blir vi gode.