Nyhetsbrev 8.9.2019

Publisert av Odd Ørstavik den 08.09.19. Oppdatert 31.10.19.

Da er det på tide med et nytt nyhetsbrev til alle medlemmer i Region sør som har registrert sin mail adresser i Norsk Bobilforening sitt medlemsregister

Aktivitet

bobiltreff.no ligger det nå ute tre arrangement.

• Landstreffet på Ogna har tre ledige plasser, første mann til mølla
  • Det blir arrangert HLR kurs (Hjerte og Lunge Redning) på Haugalandet
  • Det er åpnet for påmelding for julebordet på Vigeland.

Påmelding på disse aktivitetene skjer på bobiltreff.no

Det blir åpnet for påmelding på de to andre julebordene etter de har blitt annonsert i Bobilen, det er slik reglene er og de følger vi.

Hjemmesider

I NB jobbes det med nye hjemmesider. De er ikke offisielle men jeg oppfordrer alle til å ta en titt på denne lenken Selvfølgelig blir lenken offisielle når vi bytter.

En kan komme til nasjonal side med å bruke hjem på øverste meny og så hjem på meny til venstre på siden.

Regionstyret vil gjerne ha tilbakemelding på innhold og om dere savner noe.

Gnist

Dette kan være en utfordring for mange. Dersom en ikke får til app på sin enhet, kan Gnist når på denne lenken: https://gnist.styreweb.com Innlogging med mail adresse og passord. Dersom en har Glemt passord, så bruker en lenke på innlogging siden til å få nytt.

Landsmøte

Husk at dette er åpent for alle medlemmer i NB selv om en ikke deltar på Landsmøtetreffet. Landsmøte avholdes på Ogna skole lørdag 21.9.2019 klokken 11:00

Medlemmer

NB Region sør har for tiden 2624 medlemmer tilknyttet vår region.

På vegne av styret

Odd Ørstavik, Regionleder